Informatyczna obsługa firm
Kadra informatyków NG Solutions poradzi sobie z każdym zadaniem obejmującym zakres IT. W skrócie, na naszą ofertę składa się serwis komputerów, serwis serwerów, backup danych, serwis drukarek oraz konfigurowanie sieci.
Ochrona danych
osobowych RODO
Razem we współpracy z naszym partnerem, który specjalizuje się w ochronie danych osobowych, dostarczamy naszym klientom kompleksową usługę outsourcingu Administratora bezpieczeństwa informacji (RODO iodo) wraz z usługami informatycznymi spełniającymi wymagania ustawy. oferujemy outsourcing ABI oraz ASI
Wdrożenia
Zajmujemy się wdrożeniami środowisk serwerowych, domenowych opartych o produkty firmy Microsoft takie jak Windows serwer 2012 i 2016. W naszej ofercie znajdziecie państwo również wdrożenia serwerów pocztowych opartych o popularny MS Exchange. Zapewnimy wspólne środowisko pracy na platformie SharePoint.
Administracja serwerów
Kadra informatyków NG Solutions poradzi sobie z każdym zadaniem obejmującym usługi IT. Pełnią przy tym wiele istotnych funkcji. Dlatego też bardzo ważne jest prawidłowe ich zarządzanie. Potwierdzeniem naszych kompetencji są certyfikaty (MCSA, MCSA:M, MCTS) zdobyte na szkoleniach. Obsługujemy równiż serwery Linu
Nasze Gwarancje
Jakość lub zwrot pieniędzy
Ponieważ jesteśmy pewni jakości świadczonych przez nas usług, wdrożyliśmy program „Jakość lub zwrot pieniędzy”. Zapewniamy, że jeśli po 2 miesiącach naszej pracy nie będą Państwo zadowoleni z usług NG Solutions, zwrócimy zainwestowaną kwotę.
Programy lojalnościowe
Jeśli podpiszecie z NG Solutions stałą umowę, możecie liczyć na obniżenie podstawowej kwoty usług aż do 50 procent. Aby do tego doszło, wystarczy, że polecicie nas znajomym przedsiębiorcom. Za każdą firmę, która zdecyduje się również skorzystać z naszych usług, otrzymacie Państwo 10 procent rabatu. Łącznie możecie uzyskać 50 procent zniżki!
Co oferujemy…
- Serwisowanie i administrowanie serwerami (serwery bazodanowe, serwery pocztowe, maszyny wirtualne …)
- Instalację i konfigurację nowych serwerów
- Serwis komputerów stacjonarnych oraz laptopów
- Profesjonalne wsparcie informatyczne
- Brak limitu godzin pracy technika
- Pomoc zdalna dzięki dedykowanemu oprogramowaniu
- Wdrożenie i utrzymanie uzgodnionych polityk bezpieczeństwa (tworzymy procedurę backupu i bezpieczeństwa bądź opiekujemy się już istniejącymi politykami bezpieczeństwa)
- Czas reakcji dla serwerów i urządzeń krytycznych do 1h
- Czas reakcji dla komputerów i laptopów 2h
- System ticketowy (posiadamy system identyfikacji zgłoszeń, który na bieżąco przekazuje informacje technikom o stanie zaistniałego problemu)
- Możliwość dostarczenia sprzętu zastępczego.
- Możliwość stałego monitoringu pracy serwerów 24/7/365
- Doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania,
- Możliwość dokonywania zakupów nowego sprzętu.